کد خبر : 373
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۸
-

ماشین لباسشویی یک میلیون تومانی بازار را بشناسید + قیمت انواع لوازم خانگی

ماشین لباسشویی یک میلیون تومانی بازار را بشناسید + قیمت انواع لوازم خانگی
قیمت پرفروش ترین ماشین های لباسشویی با اندکی تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته روانه بازار شد.

قیمت پرفروش ترین ماشین های لباسشویی با اندکی تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته روانه بازار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از اقتصادآنلاین؛ در بازار امروز لوازم خانگی قیمت ماشین لباسشویی با برند دوو مدلDWK-9000S ظرفیت ۹ کیلوگرم به رقم ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت ماشین لباسشویی اینترنشنال مدل آنیل WM7000 ظرفیت ۶ کیلوگرم با مبلغ یک میلیون ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد.

 

قیمت انواع ماشین لباسشویی

قیمت ماشین لباسشویی

قیمت پرفروش ترین ماشین های لباسشویی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک خرید خوب تنها در قیمت مناسب کالای خریداری شده خلاصه نمی‌شود و می‌‎بایست مولفه‌های دیگر مانند خدمات پس از فروش مناسب را نیز در نظر گرفت؛ البته برخی افراد هنگام خرید محصولات، توجه چندانی به این مسئله ندارند.

به نظر می‌رسد که علت عدم توجه کافی مردم به مسئله خدمات پس از فروش، به اوضاع نابسامان شرکت‌های گارانتی کننده محصولات و تجربه منفی خریداران از ارائه این خدمات مربوط می‌شود. موضوعی که از سال‌های دور تا به امروز موجب نارضایتی خریداران لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیک شده است.

بر اساس بند سه ماده یک «قانون حمایت از مصرف‌کنندگان»، ضمانت‌نامه، سندی است که تولیدکننده، واردکننده، عرضه‌کننده یا تعمیرکننده هر دستگاه فنی به خریدار یا سفارش‌دهنده کالا و خدمات ارائه می‎ دهد تا چنانچه ظرف مدت معین، عیب یا نقص فنی در کالای فروخته شده، مشاهده شود، نسبت به رفع عیب، یا تعویض قطعه یا قطعات معیوب و یا دستگاه، بدون اخذ وجه و یا پرداخت خسارات وارده اقدام کند.

البته موضوع خدمات پس از فروش در کشور ما به مسئله تحریم‌های بین‌المللی نیز گره خورده است و به دلیل عدم فعالیت رسمی بسیاری از شرکت‌های مطرح جهان در بازار ایران، کالا‌های این شرکت‌ها به صورت قاچاق وارد کشور شده و به همین دلیل خریداران این کالا‌ها از دریافت خدمات پس از فروش رسمی و استاندارد محروم می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =