کد خبر : 918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
-

جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی + سایت ثبت نام امریه

جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی + سایت ثبت نام امریه
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی امریه جذب می‌کند؛ در این گزارش سایت جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل مشاهده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی امریه جذب می‌کند؛ در این گزارش سایت جذب نیروی امریه در وزارت تعاون قابل مشاهده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو‌های امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور اقدام کند.
روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ادارات‌کل اجرایی این وزارتخانه در استان‌ها در سال ۱۴۰۲ اقدام به جذب و به‌کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق‌لیسانس و لیسانس جهت اعزام در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ کرده است.

سایت ثبت نام جذب نیروی امریه در وزارت تعاون

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ با مراجعه به سامانه تعاون‌یار این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هشت =