کد خبر : 1057
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
-

دستگیری اعضای باند زورگیری در سطح شهر تهران

دستگیری اعضای باند زورگیری در سطح شهر تهران
دستگیری باند ۶ نفره زورگیری در سطح شهر تهرانرئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. گزارش دستگیری اغضای باند زورگیری در سطح شهر تهران در این خبر قابل مشاهده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری با وقوع سرقت‌های سریالی زورگیری از شهروندان، رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان زبده اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع، ابتدا تحقیقات میدانی و اطلاعاتی را آغاز کردند و دریافتند؛ ۴ موتورسوار با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت “هوندا و کلیک” در ساعاتی از شب با گذر از محله‌های خلوت و شناسایی افراد کم توان و سالمند و به ویژه بانوان به سمت آنان رفته و با استفاده از چاقو، قمه آنان را تهدید، اموال با ارزش مال باختگان را به سرقت برده‌اند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سن سارقان بین ۲۰ تا ۳۰ سال شناسایی و مشخص شد یکی از این افراد، سابقه دار و حرفه است، عنوان کرد: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم مخفیگاه هر ۴ متهم را در نقاط مختلف مرکز شهر تهران شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دادند.
متهمان در بازجویی‌های ابتدایی منکر هرگونه اقدام خلافکارانه شدند، اما در ادامه کارآگاهان با ارائه مدارک و مستندات قوی، متهمان به ناچار به ۴۰ فقره سرقت زورگیری با همکاری ۲ همدست دیگرشان اعتراف کردند.
در ادامه کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین بازجویی و تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه ۲ تن دیگر سارقان متواری این باند را شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پنجم انتقال دادند. گزارش دستگیری اغضای باند زورگیری در سطح شهر تهران در این خبر قابل مشاهده است.

شناسایی مال باختگان

وی در پایان اشاره کرد: تاکنون ۳۲ تن از مال باختگان شناسایی و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی سایر و دیگر جرایم در اختیار کارآگاهان اداره پنجم این پلیس قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − چهار =