کد خبر : 1093
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
-

سرهنگ راستی خبر داد؛

دستگیری ۴ عامل قمه کشی در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت

دستگیری ۴ عامل قمه کشی در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۴ عامل شرارت در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۴ عامل قمه کشی در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از مهر، سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر شرارت و قمه کشی ۴ شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه ۲ آبان ماه ۱۴۰۲، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت ۴ عامل نزاع، درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند.

سرهنگ راستی بیان داشت: با شناسایی دقیق متهمین، مخفیگاه هر ۴ متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دستگیر شدند. در این گزارش ماجرای دستگیری ۴ عامل قمه کشی قابل مشاهده است.

اعترافات متهمین

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: متهمین در اعترافات اولیه به صراحت به مشارکت در قدرت نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کردند؛ پرونده اولیه در خصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر ۴ متهم در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند.

 

بلوار اندرزگو

بلوار شهید اندرزگو یکی از خیابان‌های شمال شرقی شهر تهران است. این بلوار که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است، از چهارراه کامرانیه در شرق آغاز و پس از گذر از ۳۵ متری قیطریه، به بلوار کاوه در غرب منتهی می‌شود. محله‌های کامرانیه، فرمانیه، قیطریه و چیذر در حوالی این بلوار قرار دارند. این بلوار به افتخار سید علی اندرزگو، مبارز ضد حکومت پهلوی نامگذاری گردیده‌است.

ساخت این بلوار در سال ۱۳۸۳ شروع و در سال ۱۳۸۵ با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی به پایان رسیده‌است؛ طول بلوار اندرزگو ۳ کیلومتر و عرض آن ۳۵ متر است و جهت شرقی-غربی دارد.

در حاشیه بلوار اندرزگو تعداد زیادی آبمیوه‌فروشی و رستوران فست فود وجود دارد. این خیابان به یکی از مراکز اصلی برای گردش‌های شبانه جوانان تهرانی بدل شده‌است. به همین سبب، نیمه‌شب‌ها در این بلوار بار ترافیکی بسیار سنگینی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − سه =