کد خبر : 1089
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
-

قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ جدیدترین اخبار

قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ جدیدترین اخبار
داریوش مهرجویی و همسرش در اقدامی هولناک به قتل رسیدند و معمای پیچیده‌ای مقابل کارآگاهان جنایی قرار گرفت؛ در این گزارش جدیدترین اخبار در مورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش قابل مشاهده است.

داریوش مهرجویی و همسرش در اقدامی هولناک به قتل رسیدند و معمای پیچیده‌ای مقابل کارآگاهان جنایی قرار گرفت؛ در این گزارش جدیدترین اخبار در مورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش قابل مشاهده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از تسنیم، ساعت ۲۳ شنبه ۲۲ مهر، کشف جسد «داریوش مهرجویی» و همسرش از سوی دخترشان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت، بازپرس ویژه قتل به‌همراه رئیس پلیس آگاهی منطقه و دادستان فردیس راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی آغاز شد.
تیم جنایی به‌محض ورود، با خانه‌ای به‌هم‌ریخته مواجه شدند. کارآگاهان در ابتدا جسد داریوش مهرجویی را مشاهده کردند که آثار ضربات جسم تیز روی گردن و جسم سخت بر سرش مشهود بود.
از سوی دیگر، کارآگاهان جنایی با جسد همسر داریوش مهرجویی مواجه شدند که شواهد نشان می‌داد بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز نشان می‌داد روی بدن اجساد هیچ‌گونه آثار دفاعی مشهود نیست.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، دختر خانواده ساعت ۲۰ برای انجام کار شخصی از خانه خارج شده و حدوداً ساعت ۲۲ به‌درخواست مادرش برای صرف شام بازگشته اما با اجساد مواجه شده و موضوع را به پلیس گزارش داده است.
با وجود انتشار پست همسر داریوش مهرجویی مبنی بر تهدید شدن وی از سوی فرد ناشناس، شکایتی نزد پلیس یا دستگاه قضائی مطرح نشده بود.
از سوی دیگر، برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند سر اجساد بریده شده بود که «ناصر خاکی» دادستان فردیس این موضوع را تکذیب و عنوان کرد که این زن و مرد بر اثر خفگی، ضربات جسم سخت و جسمی تیز که احتمالاً چاقو بوده است، به قتل رسیده‌اند.
اجساد داریوش مهرجویی و همسرش برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.

محل قتل داریوش مهرجویی

پرونده قتل مهرجویی و همسرش ویلای محل قتل

پرونده قتل مهرجویی و همسرش در حال بررسی است

خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی فراجا گفت: کارآگاهان از همان لحظات اولیه در محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش حاضر شدند و هم اکنون جزئیات پرونده در حال بررسی است.
سردار سعید منتظرالمهدی ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای از دست دادن هنرمند پیشکسوت گفت: پلیس عاملان این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر می‌کند و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.
این مقام انتظامی افزود: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام شد و کاراگاهان در محل حاضر شدند و در حال بررسی جزئیات پرونده هستند.
گفتنی است شب گذشته داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی خود در زیبادشت مشکین آباد به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن به قتل رسیدند.
داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =