کد خبر : 1036
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
-

دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی توسط سازمان اطلاعات فراجا

دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی توسط سازمان اطلاعات فراجا
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار 100 میلیارد تومانی با فریب فروش خودرو به قیمت کارخانه و جعل عنوان مسئولان خبر داد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی با فریب فروش خودرو به قیمت کارخانه و جعل عنوان مسئولان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ سعید راستی گفت: درپی شکایت عده‌ای از شهروندان با موضوع ثبت نام خودرو به قیمت کارخانه و جعل عنوان مسئولان کشوری، تیم عملیات پاوا فاتب موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. در این گزارش شرح دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی قابل مشاهده است.
این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مسئولان کشوری، خودرو‌های مختلف داخلی را به قیمت کارخانه و با وعده تحویل یک ماهه ثبت نام می‌کرد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی پایتخت گفت: با اقدامات اطلاعاتی، متهم ۵۰ ساله که دارای سابقه کلاهبرداری هم بوده است، در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از شهروندان تهرانی کلاهبرداری کرده است، افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد و تاکنون ۳۴ نفر از مالباختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

سازمان اطلاعات فراجا

سازمان اطلاعات فراجا با نام دیگر سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمانی اطلاعاتی زیر نظر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۴۰۰ با تغییر ساختار سازمانی نیروی انتظامی تشکیل شد و وظایف رکن دوم فرماندهی انتظامی که شامل پشتیبانی اطلاعاتی فرماندهی انتظامی از هر لحاظ، حفظ آمادگی‌های لازم برای انجام هرگونه مأموریت‌های محوله، توسعه وضعیت سازمانی با نیازمندی‌های زمان و مکان، جذب نیرو و تربیت پرسنل مورد نظر، برقراری پوشش اطلاعاتی کارآمد در حیطه مرزهای کشور، انجام تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط و تهیه و تدوین مدارک تخصصی مربوط می‌شود را بر عهده دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =