کد خبر : 998
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
-

آیفون ۱۴ نخرید؛ ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هشدار داد

آیفون ۱۴ نخرید؛ ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هشدار داد
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گوشی مدل ۱۴ آمریکایی ( آیفون ۱۴) در ایران سرویس دریافت نمی‌کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گوشی مدل ۱۴ آمریکایی ( آیفون ۱۴) در ایران سرویس دریافت نمی‌کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

رجیستر کردن آیفون ۱۴ امکان پذیر نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از مهر، حمیدرضا دهقانی‌نیا در یک برنامه تلویزیونی در مورد رجیستر گوشی آیفون ۱۴ اظهار داشت: بر خلاف برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها، امکان دریافت خدمات و سرویس برای آیفون ۱۴ در ایران وجود ندارد و حتی اگر این گوشی بعد از خریداری تا یک ماه سرویس بگیرد نیز پس از آن سامانه‌های اف ام اس آن را شناسایی می‌کنند و در نهایت خدماتی به آن ارائه نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: با توجه شرایط قانونی و امکان شناسایی این مدل گوشی، خریداران احتمالی آن قطعاً متضرر خواهند شد، از این رو تاکید ما این است که مردم نسبت به خرید این گوشی اقدام نکنند.

گزارش‌های میدانی از بازار موبایل حاکی از این است که قیمت آیفون ۱۳ به دلیل داشتن رجیستری و گارانتی از آیفون ۱۴ گران‌تر شده و عده‌ای هم ترجیح می‌دهند با پول کمتر از آخرین تکنولوژی موجود استفاده کنند و در کنار آن با استفاده از یک موبایل ارزان قیمت سیم کارت خود را فعال کنند و با جدیدترین مدل آیفون به اینترنت یک موبایل ارزان متصل شوند و کارهای خود را پیش ببرند.

اسفند ماه سال گذشته هم سامانه همتا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرایط درباره ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده و تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته نشده است.

در بخشی از اطلاعیه همتا آمده بود: پیرو انتشار اخبار جعلی مبنی بر رجیستری آیفون ۱۴ به اطلاع می‌رساند آخرین تصمیم در این زمینه، ممنوعیت واردات مسافری و پستی آن از تاریخ یک اسفند ۱۴۰۱ است و هیچ تصمیم دیگری اتخاذ نشده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =