کد خبر : 629
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
-

نمایشگاه خودرو تهران

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران میزبان ۱۰۰ خبرنگار تخصصی

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران میزبان ۱۰۰ خبرنگار تخصصی
چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در آخرین هفته بهمن ماه در شهرآفتاب با حضور ۱۰۰ خبرنگار تخصصی حوزه خودرو برگزار می شود.

این نمایشگاه در آخرین هفته بهمن ماه در شهرآفتاب با حضور ۱۰۰ خبرنگار تخصصی حوزه خودرو برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه؛ چهارمین نمایشگاه خودرو ایران بعد از وقفه دو ساله کرونایی در حالی برگزار می شود که تا کنون بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس خبری حوزه خودرو برای پوشش خبری نمایشگاه ثبت نام کرده اند . استقبال رسانه های تخصصی خودرو برای پوشش خبری این نمایشگاه بسیار بی سابقه است . توانمندی رسانه های تخصصی حوزه خودرو در سال های اخیر در افکار عمومی بسیار گسترش یافته و در سرنوشت این حوزه جذاب صنعتی موثر واقع شده است ‌ .
رقبای بازار خودرو برای پیشی گرفتن در افکار عمومی حوزه خودرو رقابت شانه به شانه ای دارند و حساسیت شرکت ها برای حضور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ، نشان دهنده اوج همین حساسیت ها در بازار آینده این صنعت است .
حضور مقامات عالی رتبه دولتی و پارلمانی و دعوت از عالی ترین مقامات کشوری برای دیدن این نمایشگاه به حساسیت های آن افزوده است.

زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

این رویداد در سال ۱۳۹۵ محقق شد و نخستین نمایشگاه خودرو تهران کار خود را شروع کرد.
این نمایشگاه در سال‌های ۹۵ و ۹۶ شاهد ثبت اتفاقاتی بود که برای اولین بار در ایران رخ می‌داد.نمایش کانسپت خاص پژو در غرفه ایکاپ، حضور خودروی فرمول۱ رنو و طراحی غرفه رنو همگام با سایر نمایشگاه های جهانی که این شرکت در آن حاضر شده بود همان چیزی بود که اعتبار ویژه ای به اولین و دومین نمایشگاه خودرو تهران بخشیده بود.
به هر حال این سال‌ها با وجود انتظاری علاقمندان دوام چندانی نداشت و شرایط صنعت خودرو به دلیل تحریم ها با افول مواجه گشت تا جایی که برگزاری نمایشگاه از سال ۹۷ به بعد متوقف شد.

این نمایشگاه بعد از ۳ سال غیبت به دلیل شیوع ویروس کرونا سرانجام از ۲۶ الی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

بنابر شنیده‌های موثق، تا این لحظه ۱۰ خودروساز برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند تا شرایط حضور در این نمایشگاه را فراهم کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =