کد خبر : 390
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
-

جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار؛ قیمت پراید، پژو، کوییک و تیبا

جدیدترین قیمت خودرو داخلی در بازار؛ قیمت پراید، پژو، کوییک و تیبا

روند قیمت خودرو از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایشی بوده است و در این بین خودروهای گروه های پراید، پژو، تیبا و کوییک بیشترین افزایش قیمت ها را در این مدت تجربه کردند. قیمت پراید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از

روند قیمت خودرو از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایشی بوده است و در این بین خودروهای گروه های پراید، پژو، تیبا و کوییک بیشترین افزایش قیمت ها را در این مدت تجربه کردند.

قیمت پراید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۷۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از آخرین روز هفته گذشته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۴۲ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده است. جدیدترین قیمت خودرو داخلی را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت پژو

در بین خودروهای گروه پژو نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از آخرین روز هفته گذشته تاکنون ۱۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت کوییک

در بین خودروهای کوییک نیز این خودروها به طور میانگین از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کردند؛ کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ در حال حاضر ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است. جدیدترین قیمت خودرو داخلی را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت تیبا

خودروهای تیبا نیز از آخرین روز هفته گذشته تاکنون به طور میانگین ۲ میلیون تومان گران شدند؛ تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۷۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

 

قیمت خودرو

قیمت خودرو داخلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − سه =