کد خبر : 717
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

قیمت وانت پراید، ارزان‌ ترین وانت در بازار چند؟ + قیمت انواع وانت

قیمت وانت پراید، ارزان‌ ترین وانت در بازار چند؟ + قیمت انواع وانت
جدیدترین قیمت انواع وانت در بازار اعلام شد. در این گزارش می توانید قیمت وانت پراید، ارزان‌ ترین وانت را مشاهده کنید.

جدیدترین قیمت انواع وانت در بازار اعلام شد. در این گزارش می توانید قیمت وانت پراید، ارزان‌ ترین وانت را مشاهده کنید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از خبرانلاین، قیمت وانت پراید امروز در بازار در محدوده ۱۶۶ میلیون تومان اعلام شده است که این مدل را می توان ارزان ترین مدل وانت صفر کیلومتر در بازار دانست.
کارا تک کابین مدل ۹۹ نیز حوالی ۲۶۵ میلیون خریدوفروش شد. وانت پادرا نیز حدود ۲۹۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده است. ریچ گران ترین مدل وانت است که ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. در این گزارش می توانید قیمت وانت پراید، ارزان‌ ترین وانت را مشاهده کنید.
در ادامه قیمت بازار انواع خودرو وانت آورده شده است.

جدول زیر نشان دهنده قیمت انواع وانت در بازار است:

قیمت وانت

قیمت انواع وانت

 

وانت کارا

کارا نام خودروی وانتی است که در کلاس خودرو‌های کار قرار می‌گیرد و توسط بهمن موتور عرضه می‌شود. این خودرو بر اساس پلت فرم مزدا وانت تولید شده و می‌توان گفت که نسخه به روزسانی شده آن است.

وانت سایپا ۱۵۱

 

وانت سایپا ۱۵۱ محصولی از پلتفرم x۱۰۰ است که در گروه خودروهای تجاری سایپا قرار دارد. این وانت، با موتور جدید یورو۴ توانی معادل ۷۱ اسب‌بخار تولید می‌کند.
این خودرو محصولی کارا برای حمل و نقل های سبک شهری تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم محسوب می شود و با توجه به امکاناتی نظیر راحتی کابین راننده ، ارگونومی صندلی ها و سیستم تهویه مطبوع ، مناسب و متمایز برای حمل بار می باشد.

وانت آریسان

وانت آریسان خودرویی از نوع وانت و محصول شرکت ایران خودرو است. این خودرو با موتور روآ سال محورعقب بوده و با موتور پژو ۴۰۵ محور جلو می ‌باشد.

وانت ریچ

خودروی ریچ یکی از محصولات مهم برای سلیقه های خاص پیکاپ سوران است. ریچ خودرویی جذاب، کارآمد، خانوادگی و برای مشتریانی است که ماجراجوئی را در برنامه سفرهای در نظر دارند. در این گزارش می توانید قیمت وانت پراید، ارزان‌ ترین وانت را مشاهده کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =