کد خبر : 675
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
-

قیمت دلار در بازار آزاد برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت

قیمت دلار در بازار آزاد برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت
قیمت دلار در بازار آزاد، صرافی‌های بانکی و سامانه سنا برای چهارمین روز متوالی کاهشی شد.

قیمت دلار در بازار آزاد، صرافی‌های بانکی و سامانه سنا برای چهارمین روز متوالی کاهشی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از ایرنا؛ امروز سه‌شنبه برای چهارمین روز متوالی قیمت دلار در بازارهای معاملاتی مختلف، نزولی بود.
در معاملات بازار آزاد، قیمت فروش دلار تا ساعت ۱۸ به ۲۶۳۷۰ تومان کاهش یافته است. در این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد قابل مشاهده است.
در بازار متشکل ارزی بانک مرکزی هم قیمت دلار با ادامه روند نزولی به ۲۴۲۹۲ تومان رسید.
در سامانه سنا نیز میانگین موزون نرخ دلار به ۲۴۴۱۴ تومان کاهش یافت.
افزایش عرضه ارز در بازار به دنبال موفقیت دولت در دور زدن تحریم‌های نفتی و افزایش درآمدهای نفتی مهمترین عامل آرامش بازار ارز در روزهای اخیر بوده است.
قیمت دلار در بازار آزاد از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون بیش از ۱۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

اقتصاد نیوز نوشت: بازار ارز  تهران  امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ شاهد ضربه فنی شدن قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز با افت ۳۱۰ تومانی به زیر مرز ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان رفت و بر روی ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان  قرار گرفت. معامله گران بازار دلار معتقدند با  از دست دادن  این مرز احتمال افت  قیمت دلار  تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان هم وجود دارد.

قیمت دلار  در نیمه معاملات نقدی امروز بر روی ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان قرار داشت.  که نسبت به دیروز  کاهش ۵۱۰ تومانی را نشان می دهد.

در بازار متشکل ارزی هم  قیمت دلار  امروز نسبت به عصر دیروز کاهش ۲۰۶ تومانی را ثبت کرد  و با ۲۴ هزار و ۲۹۷ تومان معامله شد. در این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد قابل مشاهده است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز ۱۹ بهمن

صرافی ملی در چهارمین روز هفته جاری و در ساعت ۱۱:۵۲ دقیقه به وقت تهران قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۴ هزار و ۱۲۶ تومان  و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۴ هزار و ۳۶۸ تومان  اعلام شد. همچنین بر اساس نرخ اعلامی صرافی ملی قیمت خرید یورو امروز  ۲۷ هزار و ۹۳۲ تومان  و قیمت فروش یورو  ۲۸ هزار و ۲۱۳ تومان  می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − دو =