کد خبر : 649
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
-

فروش لوازم خانگی با تخفیف ۱۸ درصدی در قالب جهزیه

فروش لوازم خانگی با تخفیف ۱۸ درصدی در قالب جهزیه
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی از محصولات لوازم خانگی از مرداد سال ۹۷ تا مرداد ۱۴۰۰, حدود ۱۷۶ درصد افزایش قیمت داشتند همچنین اجرای طرح فروش لوازم خانگی با تخفیف 18 درصدی از هفته آینده آغاز می شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی از محصولات لوازم خانگی از مرداد سال ۹۷ تا مرداد ۱۴۰۰, حدود ۱۷۶ درصد افزایش قیمت داشتند همچنین اجرای طرح فروش لوازم خانگی با تخفیف ۱۸ درصدی از هفته آینده آغاز می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مکاسب نیوز» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محمد مهدی برادران در گفتگو با خبر نیمروزی افزود: از مرداد سال ۹۷ تا مرداد ۱۴۰۰ یخچال و لباسشویی تا ۱۶۸ درصد افزایش قیمت و تلویزیون ۱۳۱ درصد افزایش قیمت داشت.
وی گفت: در برخی از مقاطع در سال‌های گذشته بازار لوازم خانگی تا ۸۵ درصد در انحصار تولیدکننده خارجی بود و در دو سال گذشته هم شاهد انحصار برخی از محصولات از سوی تولیدکنندگان داخلی بودیم.
آقای برادران افزود: از ابتدای مرداد امسال، پایش هفتگی بازار لوازم خانگی را انجام دادیم و از ۱۸ دی ماه نیز کمیته تنظیم بازار این اقلام را مشمول قیمت گذاری کرد، ما اکنون تعامل خوبی با صنایع داریم و نظارت‌ها را هم تشدید کرده ایم به طوری که از ابتدای دولت تلاش کردیم تا با درج قیمت تولیدکننده جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیریم.
وی گفت: در ماه‌های اخیر ورق فولادی کاهش قیمت داشته و نرخ ارز هم تغییرات چندانی نداشته، که این موضوعات باعث شد تولید نیز به ثبات برسد و موارد نادری از محصولات که افزایش قیمت داشتند، قیمت آن‌ها را به قیمت ابتدای دولت سیزدهم بازگرداندیم.

فروش لوازم خانگی با ۱۸ درصد کاهش قیمت در قالب جهزیه

معاون وزیر صمت افزود: هفته آینده طرحی را برای زوج‌ها اجرا می‌کنیم که محصولات لوازم خانگی را با ۱۸ درصد کاهش قیمت در قالب جهیزیه و یا برای اقشار خاص دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − سیزده =